Subject: P23114_Kose_lasteaia_kraav | Projetki kooskõlastamine, TRAM
From: "Ivo Vallas" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2024 10:38:34 +0300

Tere,

Oleme koostamas projekti „Kose lasteaia kraav“, tellijaks Kose
omavalitsus.

Edastame projekti Transpordiametile kooskõalstamiseks.

Projektis nähakse ette, et projekteeritud sademevee
kanalisatsioonitorustik ristumisel 12 Kose-Jägala teega (km 3,0) rajatakse
see kinnisel meetodil. Rajatav sademevee kanalisatsioonitorustik
paigaldatakse terastorustikust hülssi, mille sisse paigaldatakse selles
lõigus kanalisatsioonitorustik tugevdatud kattega survetorust PE 100 RC
SDR 17, PN 10 ja torud keevitatakse omavahel kokku põkk-keevitusega.

Projektipangalink:

*
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/EgK9dhr_sypJphirlN
vONpUB76GKW5HD2cYInDmcjFYlyA?e=XpKBE8>  TRAM

*	P23114_Kose_lasteaia_kraav_PP_240402.asice

Lugupidamisega

Ivo Vallas

Projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, 10917 Tallinn

Mob. +372 518 7116

 <https://www.reaalprojekt.ee/> https://www.reaalprojekt.ee/